Poprzedni temat «» Następny temat
Sklep ze sprzętem surfingowym itp
Autor Wiadomość
Wendy 


Wiek: 29
Dołączyła: 30 Maj 2017
Posty: 6425
Wysłany: 2020-08-20, 17:58   

- Może i galopuje.. Ale zależy mi na nim.. I to nie jest dla mnie zwykle romans.. - powiedziała i spojrzała na brata..
-Nie wiem.. Nie myślałam jeszcze o tym, czy rodzice będą u nas nocować.. - powiedziała. I ehh. Serio? To jest według niego problem? - Ale jak będą chcieli to przecież im nie zabronię.. I w końcu to rodzice.. Więc mam nadzieję że nie będą mieć mi za złe.. - powiedziała.
-No jasne.. Na spokojnie.. - uśmiechnęła się do brata..
-Ale serio.. Nie odbieraj tego jakby to w ciebie było wymierzone. Po prostu chcemy ruszyć dalej.. - dodała i poklepała go po ramieniu.
-Moja siostra się jasno wyraziła o mnie i o moim związku. Więc nie będę się tam wpychać na chama.. Mam swoją godność.. - powiedziała. Nie będzie nią gówniara rządzić..
_________________
Amelia Windsor Monica Baby Castello Olivia Hamilton - Peck
lingerie designer || ur. 7.02.1991r. bad girl || 1.05.1996 r. estate agent || ur. 17.03. 1993r.

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook
Nicole Keyek Wendy Rowe Ophelia Millais
model and dancer || ur. 17.04.1995r. lifeguard/fitnes trainer || ur. 4.05.1991r. bartender in PUB || ur. 2.06.1992

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka *** dom karta postaci relacje komórka facebook
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 11
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5811
Wysłany: 2020-08-22, 23:40   

- to nigdy nie byl problem... tsk tylko pytam, bo wiesz ze ten fom traktują po czesci jako todzinnu... no eiesz o vo mi chodzi.. ten kolejny po Sydney - popatrzyl na nia
- co powiesz na to by zatem nie mieszkal na lodzi tylko przeniósł się do domu?? - i tak się mijamy, wiec to niczego nie zmienia... moze w koncu go poznam lepuej - fodsl i eidzsc jej minę
- pogadam z Mayka... i tak się buduja, eiec mieszkanie opuszcza... moze nada się wtedy dla mnie - glupki nie pomysla ze to jest mieszkanie Peckow a nie Mayki
_________________
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Max Peck 24 lata
(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
Michael Hamilton. 27 lat
(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
 
     
Wendy 


Wiek: 29
Dołączyła: 30 Maj 2017
Posty: 6425
Wysłany: 2020-08-23, 17:24   

- Wiem o co chodzi.. Ale no nawet jak będą przyjeżdżać do domu to to już nie jest ich dom.. Tylko mają swój z powrotem w Sydney.. Poza tym.. Cyz ty czy ja tam byśmy mieszkali to i tak pewnie w końcu z kimś.. Więc.. - wzruszyła ramionami.
Uśmiechnęła sie do brata. Wiedziała że to nie przejdzie..
-Póki co nawet nocowanie u nas mu ciężko przychodzi.. Więc.. To na pewno się nie uda.. Musimy spróbować sami że sobą, wiesz? Bez żony i dzieci i brata.. - zaśmiała się na to ostatnie..
-Albo dla Kevina.. - powiedziała. Bo w sumie któryś z braci może zamieszkać tam..
-Ale Mike.. Nie chcę żebyś się poczuł że cię wywalam z domu czy coś.. Wiem że poniekąd tak jest.. Ale.. Jak powiesz mi kategoryczne nie to zostawiamy temat.. Wiem że dla ciebie to lepiej na plaży bo jednak sklep niedaleko itp.
_________________
Amelia Windsor Monica Baby Castello Olivia Hamilton - Peck
lingerie designer || ur. 7.02.1991r. bad girl || 1.05.1996 r. estate agent || ur. 17.03. 1993r.

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook
Nicole Keyek Wendy Rowe Ophelia Millais
model and dancer || ur. 17.04.1995r. lifeguard/fitnes trainer || ur. 4.05.1991r. bartender in PUB || ur. 2.06.1992

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka *** dom karta postaci relacje komórka facebook
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 11
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5811
Wysłany: 2020-08-24, 16:41   

- słuchaj fiostra sytuacja jest nietypowa a i nietypowe są rozwiązania. Pogadaj z nim by się nie wydurnial i nie siedział na tej lajbie tylko się tu przeniósł- pomrecil glowa
- wyniosę die stad tak sxybko jak dsm rade.. - no on pogada z diostra i przyszłym braciszkiem jakie mają plany odnosnie mieszkania
- owszem mueszkanie tutaj jest fogodne bo fo pracy blisko... no ale i tak wszystko vo mi potrzebne pod względem plażowania mam tutaj, eiec tylko kwestia dojazdu - jakos da rade chłopak...
- mieszkanie bez Ciebie bedzie mniej krępujące dla moich panienek
_________________
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Max Peck 24 lata
(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
Michael Hamilton. 27 lat
(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
 
     
Wendy 


Wiek: 29
Dołączyła: 30 Maj 2017
Posty: 6425
Wysłany: 2020-08-25, 20:11   

- Okej to w takim razie z nim pogadam i zobaczymy jak to wyjdzie.. - uśmiechnęła się do brata..
-Dzięki w każdym razie.. - powiedziała miło..
-A propo panienek.. To co to za jedna z którą się ostatnio bujasz? Poznam ją? Może jakaś podwójna randka? - zapytała miło i pomachała brwiami.

_________________
Amelia Windsor Monica Baby Castello Olivia Hamilton - Peck
lingerie designer || ur. 7.02.1991r. bad girl || 1.05.1996 r. estate agent || ur. 17.03. 1993r.

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook
Nicole Keyek Wendy Rowe Ophelia Millais
model and dancer || ur. 17.04.1995r. lifeguard/fitnes trainer || ur. 4.05.1991r. bartender in PUB || ur. 2.06.1992

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka *** dom karta postaci relacje komórka facebook
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 11
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5811
Wysłany: 2020-08-26, 00:43   

- wiesz ze nie jestem dupkuem a fom prędzej czy później musiałby trafić sie jednemu z nas - stwierdzil i jadl
- wiesz to nie jest jakiś powazny związek... dopiero ja poznaje, wiec z podwójnymi randkami sie wstrzymam - stwierdzil
- moze za jakiś czas gdy sie sytuacja rozwinie - dodal
Ustalili co nieco odnosnie domu i teraz wiele zalezalo od ustaleń z peckami i ich siostra Mayą...
Po pożegnaniu sie z siostra i po pracy Mike poszedl surfować sle napisał tez sms
_________________
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Max Peck 24 lata
(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
Michael Hamilton. 27 lat
(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
 
     
Wendy 


Wiek: 29
Dołączyła: 30 Maj 2017
Posty: 6425
Wysłany: 2020-08-26, 18:08   

- Wiem.. I dziękuję Ci bardzo.. - powiedziała i uśmiechnęła się do niego.
-Okej.. Ale jak coś to chętnie się spotkamy.. Chciałabym żebyś też poznał lepiej Kevina.. - powiedziała miło.
Tak. A ona pojechala jeszcze do pracy a potem do domku.
_________________
Amelia Windsor Monica Baby Castello Olivia Hamilton - Peck
lingerie designer || ur. 7.02.1991r. bad girl || 1.05.1996 r. estate agent || ur. 17.03. 1993r.

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka facebook
Nicole Keyek Wendy Rowe Ophelia Millais
model and dancer || ur. 17.04.1995r. lifeguard/fitnes trainer || ur. 4.05.1991r. bartender in PUB || ur. 2.06.1992

dom karta postaci relacje komórka facebook *** dom karta postaci relacje komórka *** dom karta postaci relacje komórka facebook
 
     
Emily 


Wiek: 36
Dołączyła: 22 Wrz 2014
Posty: 18517
Wysłany: 2020-11-04, 18:37   

Nastepnego dni po ich kłótni Ness caly dzien probowala..no dobra..pol dnia bo od rana, sie dodziowbnnic do Mikea ale nie odbieral albo ja wrecz odrzucal.Przyszla wiec do sklepu, ale nie wchodzila..po poru czekal na niego gdzies tma przed kiedy skonczy prace.Nie chciala odstawiac cyrków przy klientach itp.
_________________
Melanie Russel - 26 l
ur:12.11 ♥ redaktor radiowa w P-T
kprelkomdomfb
Emily Truitt - 21 l
ur:1.05 ♥ studentka aktorstwa na UCLA
kprelkomdomfb
Madison Jackson- 20 l
ur:18.03 ♥ studentka fotografii na CSU
kprelkomdomfb
Lexi Donovan-Kim - 28l
ur:14.04 ♥ projektantka wnętrz
kprelkomdomfb
Sarah Caffrey - 33 l
ur:11.08 ♥ lekarka
kprelkomdomfb
Joy McGregor - 30 l
ur:6.06 ♥ tatuażystka
kprelkomdomfb
Alice Cooper - 30 l
ur:21.07 ♥ barmanka w SC
kprelkomdomfb
Maya Peck - 24 l
ur:04.07 ♥ surferka
kprelkomdomfb
Isabelle Suarez - 24 l
ur:14.02 ♥ recepcjonistka w BP Hotel
kprelkomdomfb
Vanessa Campbell - 23 l
ur:13.10 ♥kelnerka w "Malibu" BC
kprelkomdomfb
 
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 11
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5811
Wysłany: 2020-11-06, 02:38   

No eidac bylo ja ze środka... a on serio odrzucał jej połączenia bo nie miał zamiaru słuchać wyjasnien... no bo jsk wyjaśnić skutecznie fakt ze pieprzyla sie z innymi za kasę i to za jego plecami...
Gdy skończył pracę wcale nie spieszył się do wyjścia ale wyjść musiał. Zamknal sklep i pozamykał wszystkie zabezpieczenia... pewnie misl takie zamknięcie okien jak budki ratowników na plazy, ze drewniana osłonę unosi w górę i robil daszek a potem opuszczał i miał zasłonięte okno i drzwi...
Spojrzal w jej strone sle ruszyl w strone domu bez słowa nawet na dzień dobry
_________________
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Max Peck 24 lata
(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
Michael Hamilton. 27 lat
(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
 
     
Emily 


Wiek: 36
Dołączyła: 22 Wrz 2014
Posty: 18517
Wysłany: 2020-11-06, 09:50   

-mike... mika..zaczekaj... - zawołała za nim I poszła.no co z.. pewnie się jaja.zatrzymal i nic nie powiedział wiec szła uparcie za nim.
- wiem że.. eh..nakleilam i powinnam ci od razu powiedzieć... I że pew ie już wszystko zawaliła na całej linii ale... chciałam powiedzieć że eh..najpierw nie byliśmy para.. Więc na do ta sprawę...Ale ok..nie będę się usprawiedliwiać.. Ale zrobiłam nic ci nie mówiąc.. Al w dam t3z nie pytałeś co za klubie pracuje wiec..No odwlekalam to... przepraszam..- mówiła.
-wiedz że zależy mi na tobie i naprawdę byłabym w stanie to rzucić...- no może najpierw tylko sex A całkiem prace to musiałaby najpierw znaleźć inna bo tak to by wylądowała pod mostem nie mając kasy na rachunki.. Ale jednak.
- po prostu... talrac..nie znam nic innego... całe życie moje się na tym kręci że tak powiem... I.. eh..przepraszam. po prostu chce wiedzieć... Mike... czy jest jakakolwiek szansa że mi wybaczysz? Że się dogadamy?-zapytała choć w sumie nie liczyła A odpowiedź za wiele..
- pogadamy na spokojnie?
_________________
Melanie Russel - 26 l
ur:12.11 ♥ redaktor radiowa w P-T
kprelkomdomfb
Emily Truitt - 21 l
ur:1.05 ♥ studentka aktorstwa na UCLA
kprelkomdomfb
Madison Jackson- 20 l
ur:18.03 ♥ studentka fotografii na CSU
kprelkomdomfb
Lexi Donovan-Kim - 28l
ur:14.04 ♥ projektantka wnętrz
kprelkomdomfb
Sarah Caffrey - 33 l
ur:11.08 ♥ lekarka
kprelkomdomfb
Joy McGregor - 30 l
ur:6.06 ♥ tatuażystka
kprelkomdomfb
Alice Cooper - 30 l
ur:21.07 ♥ barmanka w SC
kprelkomdomfb
Maya Peck - 24 l
ur:04.07 ♥ surferka
kprelkomdomfb
Isabelle Suarez - 24 l
ur:14.02 ♥ recepcjonistka w BP Hotel
kprelkomdomfb
Vanessa Campbell - 23 l
ur:13.10 ♥kelnerka w "Malibu" BC
kprelkomdomfb
 
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 11
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5811
Wysłany: 2020-11-08, 15:37   

Zatrzymał się i odwrócił w jej sttone. Nie wiedzial w sumie czemu to robi i czy chce sluchac tego wszystkiego. No ale zatrzymał się i na nia spojrzal eiec chyba fla niego to nie bylo nic nie znaczące
- racja nie tlumacz sie bo yo nie ma znaczenia - stwierdzil
- nie ma osoby, która pomyslalaby ze jego panna się puszcza za kasę w jakimś pieprzonym klubie, wiec nie pytałem... zreszta moj brak ciekawości co to za klub wynika z tego ze nie jestem klubowiczem a nawet gdybym był yo w pracy bys sie baeic nie mogła- wzruszyl ramionami
- jezus... Ty się posłuchaj w ogole - no załamywała go bardziej
- mogłabyś?? To sobie pracuj jak chcesz... i tłumacz sobie ze to konieczne bo bez kasy nie dasz rady... fast foody zawsze szukają ludzi do pracy, wiec gdyby Ci zalezalo mialabys gdzies to gdzie byle nie TAM - spojrzsl na nia powaznie
- gadac mozemy, ale nie eidze by mogłoby cokolwiek więcej
_________________
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Max Peck 24 lata
(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
Michael Hamilton. 27 lat
(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
 
     
Emily 


Wiek: 36
Dołączyła: 22 Wrz 2014
Posty: 18517
Wysłany: 2020-11-08, 16:27   

-fast food.. yhm.. no coz... tam po 1 nie mam doświadczenia A po drugie aż tyle.nie zrobię.. No ale..nie ważne.... nigdy nie miałam faceta na serio na tyle by moja praca miała znaczenie..- no mieszka.przelotke romanse ale skoro to.nie było nic poważnego to się nie czepiał faceci dokona robi ...
-Nie..nie mów tak...po prostu..musimy się dogadać.. wiem że jesteś wściekły ale..może z czasem..eh..zależy mi na tobie Mike -podeszla bliżej skoro no si w zatrzymał.
-jeśli.. eh..jak .. mówię serio..rzucę ta robotę.. ale tylko dla Ciebie.. -nk bo kurde.. jak ona rzuci A on ja oleje to ona ma w dupie taki interes :p
_________________
Melanie Russel - 26 l
ur:12.11 ♥ redaktor radiowa w P-T
kprelkomdomfb
Emily Truitt - 21 l
ur:1.05 ♥ studentka aktorstwa na UCLA
kprelkomdomfb
Madison Jackson- 20 l
ur:18.03 ♥ studentka fotografii na CSU
kprelkomdomfb
Lexi Donovan-Kim - 28l
ur:14.04 ♥ projektantka wnętrz
kprelkomdomfb
Sarah Caffrey - 33 l
ur:11.08 ♥ lekarka
kprelkomdomfb
Joy McGregor - 30 l
ur:6.06 ♥ tatuażystka
kprelkomdomfb
Alice Cooper - 30 l
ur:21.07 ♥ barmanka w SC
kprelkomdomfb
Maya Peck - 24 l
ur:04.07 ♥ surferka
kprelkomdomfb
Isabelle Suarez - 24 l
ur:14.02 ♥ recepcjonistka w BP Hotel
kprelkomdomfb
Vanessa Campbell - 23 l
ur:13.10 ♥kelnerka w "Malibu" BC
kprelkomdomfb
 
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 11
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5811
Wysłany: 2020-11-08, 22:40   

- dolewasz oliwy takimi argumentami - powiedzial
- ja nie zarabiam tu kokosow i nie o kase mi chodzi... przykre ze na to pod tym kontem patrzysz - powiedzisl i zrobil krok w tyl gdy podchodziła
No dla niego to jest zbyt świeże
- dla mnie?? Powinnas to zrobić a siebie i swojej godności- spojrzal jej w oczy
- nie uwierzę, ze lubisz pieprzyc sie z kolesiami których nie znasz... z oblechami którzy normalnej dziewczyny nie potrafią sobie znalezc - serio by nie uwierzyl ze to daje jej przyjemnosc... i lepiej niech nawet nie mowi ze niektórzy byli fajni...
_________________
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Max Peck 24 lata
(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
Michael Hamilton. 27 lat
(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
 
     
Emily 


Wiek: 36
Dołączyła: 22 Wrz 2014
Posty: 18517
Wysłany: 2020-11-09, 09:13   

-Eh..kase..no coz..ale z czegoś zyc trzeba..w porownaniu do ciebie nie mam domu ani interesu po rodzicach ani rodzenstwa ktore moz emi pomoc.. - warknela bo juz ja wkurzyl.jej zwyczajnie chodzilo ze no za cos jesc musi..czynsz placic itp..zyc..a tkai fast food..ne znala sie totalnie na tym wiec zdecydoenie od tak hop siup jej nikt nie zatrudni.Poza tym..eh..
-Niogdy nie mowilam ze to lubie..i na donra sprawe..wczesniej w LV..tlyko tanczylam..to tutaj sie okazlao ze no coz..sa dodatkowe wymogi.. - powiedziala.No nie powie xD wiedziala jak wkurwiony jest i zreszta..
-Eh..a powied zmi szczerze..jakbym tlyko tanczyla..i bym ci od rauz powiedziala..chcialbys mnie dalej poznac wgl?Nie sadze..skoro amsz taki stosunek do tej srawy..do tkaich klubów..zreszta jak wiekszosc facetów choc..na dobra sprawe to ejstescie hipokrytmai bo co?CHodzicie i patrzyc lubicie co..ale juz miec taka dziewczyne jako za swoja dziewcyzne to nie ma mowy.. - eh..zdecydpowanie widac ze ona to powinna sobie szukac faceta z "jej " kregów haha
_________________
Melanie Russel - 26 l
ur:12.11 ♥ redaktor radiowa w P-T
kprelkomdomfb
Emily Truitt - 21 l
ur:1.05 ♥ studentka aktorstwa na UCLA
kprelkomdomfb
Madison Jackson- 20 l
ur:18.03 ♥ studentka fotografii na CSU
kprelkomdomfb
Lexi Donovan-Kim - 28l
ur:14.04 ♥ projektantka wnętrz
kprelkomdomfb
Sarah Caffrey - 33 l
ur:11.08 ♥ lekarka
kprelkomdomfb
Joy McGregor - 30 l
ur:6.06 ♥ tatuażystka
kprelkomdomfb
Alice Cooper - 30 l
ur:21.07 ♥ barmanka w SC
kprelkomdomfb
Maya Peck - 24 l
ur:04.07 ♥ surferka
kprelkomdomfb
Isabelle Suarez - 24 l
ur:14.02 ♥ recepcjonistka w BP Hotel
kprelkomdomfb
Vanessa Campbell - 23 l
ur:13.10 ♥kelnerka w "Malibu" BC
kprelkomdomfb
 
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 11
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5811
Wysłany: 2020-11-11, 06:23   

- Nie musi to być fast food, bo tam trzeba też badania robić itd, ale chodzi mi o to, że jesli sie chce tak naprawde to praca jest - spojrzał na nią
- Może i większość z facetów jest hopokrytami, możesz wielu takich znać, ale nie ma co generalizować - stwierdził i jakoś tak zbliżył sie do niej i lekko ujął jej policzek
- jeśli dowiedziałbym sie o tym gdy już sie chwile znaliśmy to nie miałbym nic przeciwko temu by to kontynuować... Nie pominąłbym tego, że nie podoba mi sie to czym sie zajmujesz... co do tego wiem, że szczerze bym Ci powiedział, że nie pasuje mi to i tyle - spojrzał jej w oczy
- i to nie jest coś złego, że nie chciałbym by moja kobieta nie była striptizerką... tym bardziej taką co świadczy też inne usługi - popatrzył na nią i znowu sie odsunął
- mówiłem Ci, że nie chce byś sie spotykała z innymi, więc miałaś wtedy okazje powiedzieć co i jak - westchnął
- rozmawiać może, ale nie wiem czy faktycznie jest nasza znajomośc dla Ciebie tak ważna - no ona mu sie podobała i pewnie dlatego wdał sie teraz w tę rozmowę
- Życie nawet moje nie jest takie proste, bo dłygo w tym domu mieszkać nie będe. Także i u mnie moja siostra woli zamieszkać w nim ze swoim facetem sama - wzruszył ramionami
- nie narzekam, biore to co moge mieć i tyle - spojrzał na nią
- zmykam do domu, a Ty jak zdecydujesz sie podjąc ryzyko i to rzucisz to daj znać... może pomyślimy wtedy nad tym co dalej...
_________________
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Max Peck 24 lata
(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
Michael Hamilton. 27 lat
(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 8