Poprzedni temat «» Następny temat
Plaża
Autor Wiadomość
Infinity 


Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 6058
Wysłany: 2020-11-03, 17:42   

- jestem z Rio, a tu już ładnych kilka lat temu przyleciałam. Nie sądziłam, że tu zostanę aż tak długo - przyznała. No chciała na rok, może dwa...
- nie wiem, różnie bywa... W sensie mogłam komuś podpasc - wzruszyła ramionami. Pewnie i tak by się nie przyznał że ją śledzi.
- jasne, niech ci będzie - zaśmiała się bo kto go tam wie
_________________
Infinity de Santiago (27/12/92) Verde Amore owner

Phone & Home
Arthur Collins (12/12/90) Księgowy

home / phone
 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 7517
Wysłany: 2020-11-03, 17:44   

-Rio w sensie z Brazylii? - usmiechnal sie.No oal sie upewnic.Moze jest gdzies jakas mala wiocha w USa o takie nazwie hehe
-No to ładnie..no coz..kto wie..ne wykluczam ze moze i to miasto mnei tez wciagnie..pracowac moge zewszad w zasadzie..i tak mam robote..noo..czasem trzeba pol stanow zjezdzic - dodal.
-Ej serio.. - ale fakt..i tka by sie nie przyznal jak cos haha
_________________
Charlie Haynes - 32 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 25 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i WFista w LBHS

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 33 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 32 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w La Boom

kprelacjekomórkadomfacebook
Jax Van der Woodsen - 28 l
ur:16.09 ♦ prywatny detektyw z NY

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 20 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 34 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 35 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 31 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Infinity 


Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 6058
Wysłany: 2020-11-03, 17:48   

- dokładnie, kawałek drogi stąd - no rowerem byłoby ciężko
- to czym albo kim się teraz zajmujesz? - może mu pomoże ;)
- no okej, okej... Ty tu jesteś od zadawania pytań detektywie - przeciagnela się
- i co? W NY nie macie takiej fajnej plaży
_________________
Infinity de Santiago (27/12/92) Verde Amore owner

Phone & Home
Arthur Collins (12/12/90) Księgowy

home / phone
 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 7517
Wysłany: 2020-11-03, 17:51   

-Teraz odpoczywam..mialem jedna sprawe..wlasnie w LA..poszukiwalem laski na zlecenie rodziców..okazlo sie..banalnie..ze z facetem uciekla..no a potem tu zostalem wiec nie przyjmowalem zadnych zlecen na razie - powiedzial.
-Oj no nie mamy..i no wgl tu cieplo..caly rok niemalze.. - dodal._Ale..ogolnie nie mam na co narzekac na NY ale tu zdecydowane spokoniej - dodal
_________________
Charlie Haynes - 32 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 25 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i WFista w LBHS

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 33 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 32 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w La Boom

kprelacjekomórkadomfacebook
Jax Van der Woodsen - 28 l
ur:16.09 ♦ prywatny detektyw z NY

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 20 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 34 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 35 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 31 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Infinity 


Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 6058
Wysłany: 2020-11-03, 17:55   

- chociaż byli szczęśliwi? - miała nadzieję, że od niej nigdy dzieciaki nie ucieka. Uśmiechnęła się. Już czuła że Jackson zostanie w LB.
- i do la blisko... Można imprezować - taaa ona i imprezy
- no i ta siłownia 24 na dobę - dodała wesoło
_________________
Infinity de Santiago (27/12/92) Verde Amore owner

Phone & Home
Arthur Collins (12/12/90) Księgowy

home / phone
 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 7517
Wysłany: 2020-11-03, 18:01   

-BNie wiem..nie wnikalem..wykonalem zadanie, dalem im namiary - powiedzial.CO go tam jakas malolata ;p
-aA no tak..racja.. - a pote sie zasmial..
-no tak..ta silownia.. - siedli sobie gdies na chwile pewnie
_________________
Charlie Haynes - 32 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 25 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i WFista w LBHS

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 33 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 32 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w La Boom

kprelacjekomórkadomfacebook
Jax Van der Woodsen - 28 l
ur:16.09 ♦ prywatny detektyw z NY

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 20 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 34 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 35 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 31 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Infinity 


Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 6058
Wysłany: 2020-11-03, 18:05   

[i]- a jeśli swoją pracą zrujnowałeś im życie? - no ona by tak nie mogła. Usiadła i patrzyła sobie na wodę. Uspokoiła się.
- to co? Popytać znajomych czy mają mieszkanie na sprzedaż?
[i]
_________________
Infinity de Santiago (27/12/92) Verde Amore owner

Phone & Home
Arthur Collins (12/12/90) Księgowy

home / phone
 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 7517
Wysłany: 2020-11-03, 18:07   

-TO jakas malolata..a facet..moim zdaniem..nie za ciakwy no ale..mowie..nie moj problem..a jakas na zycie trzeba zarabiac..nie znam ich - dodal wzruszajac ramionami.
-Ha ha..nie dzieki..poki co mam gdzie mieszkac a w razie co..no jakos ogarne - zasmial sie.
_________________
Charlie Haynes - 32 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 25 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i WFista w LBHS

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 33 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 32 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w La Boom

kprelacjekomórkadomfacebook
Jax Van der Woodsen - 28 l
ur:16.09 ♦ prywatny detektyw z NY

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 20 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 34 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 35 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 31 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Infinity 


Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 6058
Wysłany: 2020-11-03, 21:22   

Nie lubiła ludzi bez empatii :( Nie chciała jednak wchodzić w dyskusję.
- spoczko, jak coś to wpadnij do Verde amore, poratuje obiadem - uśmiechnęła się miło skoro miał gdzie spać, to może zjeść chociaż będzie chciał. Spojrzała na zegarek, ehh mogłaby tu siedzieć do wschodu, ale nie chciała też zostawiać Theo samego z dziećmi bo co jakby miał telefon?
_________________
Infinity de Santiago (27/12/92) Verde Amore owner

Phone & Home
Arthur Collins (12/12/90) Księgowy

home / phone
 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 7517
Wysłany: 2020-11-04, 09:25   

Bez jakiej emaptii?jgo praca..wynajeli go rodzice..znalazl im córke i tyle jego..poza tym..rodzice zdecydowanie nie byliz tych cojakas patola itp.
-Yhm..no dzikei..skorzystam.. - usmiechnal sie zapamietujac nazwe.
-To co? Odprowadzic cie? - zapoponowal widza jak zerka na godzine
_________________
Charlie Haynes - 32 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 25 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i WFista w LBHS

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 33 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 32 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w La Boom

kprelacjekomórkadomfacebook
Jax Van der Woodsen - 28 l
ur:16.09 ♦ prywatny detektyw z NY

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 20 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 34 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 35 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 31 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Infinity 


Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 6058
Wysłany: 2020-11-04, 18:09   

No bo nie obchodziło go gdzie tej lasce lepiej :P
Zerkała, ale nie chciała iść, ale musiała... kurwa.
- nie dziękuję, jeszcze chwilę tu posiedzę. Potrzebowałam chwili... wyjętej z życia codziennego - spojrzała na niego i uśmiechnęła się.
- to... do zobaczenia Jackson - uśmiechnęła się spokojnie no i se posiedziała tu jeszcze chwilę a później wróciła do domu
_________________
Infinity de Santiago (27/12/92) Verde Amore owner

Phone & Home
Arthur Collins (12/12/90) Księgowy

home / phone
 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 7517
Wysłany: 2020-11-04, 18:10   

-No okey..milo bylo poznac..na razie - no i on poszedl bo w sumie..no..srodek nocy haha
_________________
Charlie Haynes - 32 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 25 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i WFista w LBHS

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 33 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 32 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w La Boom

kprelacjekomórkadomfacebook
Jax Van der Woodsen - 28 l
ur:16.09 ♦ prywatny detektyw z NY

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 20 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 34 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 35 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 31 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 10
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5419
Wysłany: 2020-11-15, 20:42   

Przjechali z Maya na plaze...
- to do roboty moja surfereczko- powiedzial... on nie surfował aby miala większe pole fo popisu... choc z drugiej strony czasem surfowali oboje aby ćwiczyła wygrywanie walki o fale...
- serio kupimy tam psa... będę miał z kim biegać codziennie
_________________
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Michael Hamilton. 27 lat

(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
Max Peck 24 lata

(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
 
     
Emily 


Wiek: 36
Dołączyła: 22 Wrz 2014
Posty: 17562
Wysłany: 2020-11-16, 08:49   

Zachichotała.
-Lubie jak mnie tak nazywasz - ppowiedziala no ale owszem..przygotowali sie no i fruuu na fale..głownie to cwiczyla jakies fajne tricki za ktore jest duzo punktów itp no ale wiaomo..ogolnie trening..troche samej..toche z nim..wie cim zeszlo pewnie dosc sporo
_________________
Melanie Russel - 26 l
ur:12.01 ♥ dziennikarka w P-T
kprelkomdomfb
Emily Truitt - 21 l
ur:1.05 ♥ studentka aktorstwa na UCLA
kprelkomdomfb
Madison Jackson- 20 l
ur:18.03 ♥ studentka fotografii na CSU
kprelkomdomfb
Lexi Donovan-Kim - 28l
ur:14.04 ♥ projektantka wnętrz
kprelkomdomfb
Sarah Caffrey - 33 l
ur:11.08 ♥ lekarka
kprelkomdomfb
Joy McGregor - 30 l
ur:6.06 ♥ tatuażystka
kprelkomdomfb
Alice Cooper - 30 l
ur:21.07 ♥ barmanka w SC
kprelkomdomfb
Maya Peck - 24 l
ur:04.07 ♥ surferka
kprelkomdomfb
Isabelle Suarez - 24 l
ur:14.02 ♥ recepcjonistka w BP Hotel
kprelkomdomfb
Vanessa Campbell - 23 l
ur:13.10 ♥kelnerka w "Malibu" BC
kprelkomdomfb
 
 
     
Joel 
Administrator


Wiek: 10
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5419
Wysłany: 2020-11-16, 20:08   

No potrenowali ale no głównie ona...
- to co... czas przypomnieć Bece i Thomasowi o wyjeździe?? - no bo pewnie on tam w pracy zalatei kogoś kto im porobi projekty w trakcie ich wyjazdu a Kevina poprosi by tam zerknal niespodziewanie na budowę
_________________
Garrett Hedlund - 31 lat
u. 05.05.89 * oszust
Joel Goran - 33 lata
ur. 04.01.87 * businessman
Noah Parker 20 lat
(09.09.00) * skater boy
dom || kom || kp || relacje
Alec Daddario - 24 lata
(08.10.96) * bartender w LA
dom || kom
Michael Hamilton. 27 lat

(30.08.92) *businessman & surfer
dom || kom
Max Peck 24 lata

(14.10.96) * Maxiu :P
kom || relacje || FB || dom
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 6