Image Map


Poprzedni temat «» Następny temat
Wejście + salon + aneks kuchenny
Autor Wiadomość
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-13, 21:47   

A on to pieszo i mocno do momentu aż jego dziurka nie była dość rozciągnięte by mógł w nią wejść.a kiedy to nastąpiło to już pieprzyl jego tyłek.. ręką wciąż jeszcze masowal jego chuja
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Ryan 
handsome as hell


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 3266
Wysłany: 2019-11-13, 21:51   

A że był mocno napalony to wcale nie był delikatny z tym jego tylkiem więc odczuwał lekki dyskomfort no i lekko go bolało..
-Codd.. - mruknął i jęknął.. Przymknął oczy aż.. No i trzymał się tej kanapy by nie walnąć łbem.
_________________
James McAden 22 l. Ryan Coopland 32 l. Matt Lewis 17 l.
handsome student (4.08) reporter (19.03) student & dealer(01.07)
dom KP tel rel || dom KP tel rel || dom KP rel tel

John Carter 30l. Theo Eaglestone 30 l. Wil l Truitt 25 l.
policeman (25.04) surgeon (29.03) hot stockbroker (13.04)
dom KP tel rel || dom KP rel tel || dom KP tel rel


 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-14, 08:59   

No tak..w koncu Matt jeszcze nie byl przyzywczajony by oddawac komus swoj drogocenny tyleczek xD
-Yhm..bosko..oc taakk... - chwycil mocno juz jego nogi by sie nieco zaprzec i pieprzyl go ostro zatracajac sie w tym..czul, że jescz ekila ruchow i sdojdzie
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Ryan 
handsome as hell


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 3266
Wysłany: 2019-11-14, 19:03   

A Matt już wzdychał głośno pod nosem, jemu już też było kurewsko dobrze..
-Ooo fuck...-jęknął.. Trzymał się mocno i zapierał o tą kanapę..
-Masz idealnego chuja..-mruknał.
_________________
James McAden 22 l. Ryan Coopland 32 l. Matt Lewis 17 l.
handsome student (4.08) reporter (19.03) student & dealer(01.07)
dom KP tel rel || dom KP tel rel || dom KP rel tel

John Carter 30l. Theo Eaglestone 30 l. Wil l Truitt 25 l.
policeman (25.04) surgeon (29.03) hot stockbroker (13.04)
dom KP tel rel || dom KP rel tel || dom KP tel rel


 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-14, 19:20   

-a gg tyłek.. - westchnął Cody i nie odpuszczal. Jeszcze kilka mocnych ruchów i w końcu zajął głośno i doszedł.wyszwdl z jego ttlrczks i klepnal i znów wziął jego chuja do ust...
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Ryan 
handsome as hell


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 3266
Wysłany: 2019-11-14, 23:20   

Westchnął czując tylko jak się w niego spuścił a potem dał sobie obciągać.. Jęknął głośno. Był już totalnie rozpalony.. A Cody był w tym specjalista.. Więc też mu dużo nie trzeba było by doszedł. Westchnął głośno i zalał jego buzke.
_________________
James McAden 22 l. Ryan Coopland 32 l. Matt Lewis 17 l.
handsome student (4.08) reporter (19.03) student & dealer(01.07)
dom KP tel rel || dom KP tel rel || dom KP rel tel

John Carter 30l. Theo Eaglestone 30 l. Wil l Truitt 25 l.
policeman (25.04) surgeon (29.03) hot stockbroker (13.04)
dom KP tel rel || dom KP rel tel || dom KP tel rel


 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-15, 09:21   

Przelknal wszyskto i wylizal jego chuja a potem wpil sie wjego usta na moment i padl na kanape dyszqac.
-Kurwa..nigdy tak nie mialem..wies.z.w sensie ze kogos tak cholerne pragnalem - przyznal
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Ryan 
handsome as hell


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 3266
Wysłany: 2019-11-15, 21:57   

Matty też padł na kanapę ale aż go zabolał tyłek jak siadł więc skrzywil się nieco..
-Yhm. Czułem że mnie pragniesz.. Tak mocno.. - powiedział i zerknął na chłopaka.
-To co? Ile mamy czasu dla siebie? Trochę? Czy spadasz z powrotem do Jos?
_________________
James McAden 22 l. Ryan Coopland 32 l. Matt Lewis 17 l.
handsome student (4.08) reporter (19.03) student & dealer(01.07)
dom KP tel rel || dom KP tel rel || dom KP rel tel

John Carter 30l. Theo Eaglestone 30 l. Wil l Truitt 25 l.
policeman (25.04) surgeon (29.03) hot stockbroker (13.04)
dom KP tel rel || dom KP rel tel || dom KP tel rel


 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-16, 09:31   

-Wszystko ok? Chyba przesadzilem co? - bo zobaczyl t ajego mine.
-A ile chcmey..tzn noo..nie pali mi sie..Noah niej nocowal wiec pewne ejszcze tam z nim Jo jest. Do tego JUlka z mezem..wiec na brak towarzystwa nie moze narzekac - powiedzial.
-Ale noo.. potem mozna tam skoczyc razem..popluskac sie w basenie czy cos..wiesz..lepiej by nie myslal za wiele o tym wypadku wiec inm nas wiecej tym weselej..moze nie ebdzie balangi na pol skzoly ale wiesz.. - powiedzial.
-A ty jak tam? Emi u ciebie na chacie tak? Wiec/to moze t ymusis zisc? - zapytal
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Ryan 
handsome as hell


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 3266
Wysłany: 2019-11-16, 10:57   

- No to jeszcze chwilę zostanę.. - powiedział i uśmiechnął się do niego szeroko.
-I trochę mocno było.. Więc mnie tyłek boli.. Ale jakoś dałem radę.. Wytrzymałem.. Więc ok.. - powiedział.
-Ems pojechała do LA na jakąś sesje zdjęciową qeiec jej też trochę zejdzie na pewno.
_________________
James McAden 22 l. Ryan Coopland 32 l. Matt Lewis 17 l.
handsome student (4.08) reporter (19.03) student & dealer(01.07)
dom KP tel rel || dom KP tel rel || dom KP rel tel

John Carter 30l. Theo Eaglestone 30 l. Wil l Truitt 25 l.
policeman (25.04) surgeon (29.03) hot stockbroker (13.04)
dom KP tel rel || dom KP rel tel || dom KP tel rel


 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-16, 11:03   

-Wybacz.. - cmoknal go i sie ubral.Rzucil tez mu jego ciuchy.-Aha..no to spoko..
-To co chcesz porobic? Spadamy na basen czy jednak smai gdzies cos..? - zapytal.-Glodny jestes?Pic?A zreszta.jak chcesz to sie rzadz..co ja sie bede.. - nie bedzie mu uslugiwal xd
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Ryan 
handsome as hell


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 3266
Wysłany: 2019-11-16, 12:55   

- chwila odpoczynku. -powiedział i ubrał się na spokojnie.
-A potem można na ten basen pójść.. - uśmiechnął się do niego. Cmoknął jego usta..
-W niedzielę idę do rodziców na obiad.. - powiedział i spojrzał na chłopaka..
-Tak się zastanawiam.. Może byś poszedł ze mną?
_________________
James McAden 22 l. Ryan Coopland 32 l. Matt Lewis 17 l.
handsome student (4.08) reporter (19.03) student & dealer(01.07)
dom KP tel rel || dom KP tel rel || dom KP rel tel

John Carter 30l. Theo Eaglestone 30 l. Wil l Truitt 25 l.
policeman (25.04) surgeon (29.03) hot stockbroker (13.04)
dom KP tel rel || dom KP rel tel || dom KP tel rel


 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-16, 14:05   

-No i okey..napisze do Jos ze bedziemy.. - dodal i siegnal p tel by napisac sms.
-Oo no w koncu.. - usmiechnal sie a potem..wybauszyl na niego oczy.
-Ale, ze co? Tak od razu chcesz wyjsc z szafy i ze juz masz chlopaka? - zdziwil sie.
-Wiesz..jak tak to nie ma sprawy..bede tam by w razie cos cie uratowac od zlania dupka - puscil mu ockzo.
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Ryan 
handsome as hell


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 3266
Wysłany: 2019-11-16, 20:34   

- No właśnie nie wiem jeszcze jak to będzie.. - powiedział i westchnął..-w sensie nie wiem czy nie lepiej by było od razu im cię przedstawić.. No i powiedzieć że wiesz.. Jesteśmy razem.
-Czy myślisz że to głupie? - spojrzał na niego. No sam nie wiedział co na robić i był zagubiony.
_________________
James McAden 22 l. Ryan Coopland 32 l. Matt Lewis 17 l.
handsome student (4.08) reporter (19.03) student & dealer(01.07)
dom KP tel rel || dom KP tel rel || dom KP rel tel

John Carter 30l. Theo Eaglestone 30 l. Wil l Truitt 25 l.
policeman (25.04) surgeon (29.03) hot stockbroker (13.04)
dom KP tel rel || dom KP rel tel || dom KP tel rel


 
     
Charlie


Dołączył: 06 Sie 2019
Posty: 2084
Wysłany: 2019-11-16, 20:58   

_nie , nie - powiedział Cody od razu.
-Po prostu no wsumie inna sytuacja byla wiec nie mam tak jakos doc zego tego porownac.Ale..moze w sumie twoja strategia bdzie dobra.W koncu nawe jali by miala byc jakas burza to chyba przy mnie tego nie zorbia co? W sensie wiesz..glupio tak im by bylo wiec..no to juz twoj wybor..- usmiechnal sie.
-Cokolwiek jednak nie postanowisz..jestem z toba i dla ciebie - cmoknal go milo
_________________
Charlie Haynes - 30 l
ur:17.05 ♦ trener personalny w Fit Gym Center

kprelacjekomórkadomfacebook
Ben McNeil - 23 l
ur:18.05 ♦ DJ w Paradise i student AWF

kprelacjekomórkadomfacebook
Ash Johnson - 31 l
ur:10.11 ♦ nauczyciel tańca w SzT "Dreams"

kprelacjekomórkadomfacebook
Tony Drake - 30 l
ur:06.06 ♦ ochroniarz w NC "Temptation"

kprelacjekomórkadomfacebook
Cody Adams - 18 l
ur:03.11 ♦ sprzedawca w Go Sport

kprelacjekomórkadomfacebook
Ian Chambers - 32 l
ur:11.10 ♦ mechanik w Chambers Motors

kprelacjekomórkadomfacebook
Kevin Peck - 33 l
ur:22.02 ♦ architekt w Peck Design

kprelacjekomórkadomfacebook
Jace Sherwood - 29 l
ur:19.04 ♦ informatyk w Wood IT i haker

kprelacjekomórkadomfacebook
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 6